رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

حرف دل

1393/3/15 23:09
نویسنده : فاطمه
107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی.خوبی عزیزم؟؟ دلم خیلی زود زود برات تنگ میشه .دوستدارم به وقتش بیایی بغلم .ساله دیگه این موقع انشاالله 6 ماهه که پیشمونی.خداااااااااااا این بهترین و قشنگ ترین انتظاره دنیاست .ولی تو میدونی که یه کم دیر میگذره .البته از اون موقع که فهمیدم تقریبا 2 ماه گذشت یه کوچولو دیر گذشت .من هر روز بهت صبح به خیر میگم ،دنباله یه آهنگه آرامش بخشم که تو خونه بزارم تا شما هم آروم باشی.راستی دختر عمه بابای ی اومده بودن خونه عزیز (مامانه بابایی به دنیا که اومدی بهت یاد میدم بهش بگی عزیز)،یه نی نی نازی داشتن که 5 ماهش بود و اسمش زینب بود عینه فرشته ها بود هزار ماشاالله ساکت و آروم بود هی هم به مامانی میخندید.راستی مامانی تو هم مثله من منتظره دیدنه من و بابایی هستی؟؟دوست داری منو ببینی؟؟قول میدم بهترین مامانه دنیا برات باشم .همه تلاشمو برا رسیدنت به آرزوهات میکنم قربونه اون صورته ماه کوچولت برم من.

پسندها (3)

نظرات (0)