رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

سفر 3 نفری به قم

1393/3/31 16:48
نویسنده : فاطمه
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من.خوبه خوبی؟؟؟؟ قربونت برم من.من و بابایی با شما دیروز جمعه رفتیم قم .خیلی خوش گذشت بهمون ، کاش تو جایه اینکه تو شکمم باشی تو بغلم بودی مامانی.صبح حدوده 11 از خونه اومدیم بیرون حدوده 1 رسیدیم رفتیم زیارت اما چون نماز جمعه بود بابایی نتونست زیارت کنه . بعد رفتیم برا شما یه سرهمی خریدیم که بابایی عصری تبرکش کرد.بعد رفتیم 3 نفری ناهار خوردیم . بعدش هم رفتیم گشتن و پارک . مامانی خیلی خسته شده بود تو پارک زیرانداز انداختیم نشستیم دلم میخواست دراز بکشم اما روم نمیشد اما بابایی گفت دراز بکشم تا شما زیاد اذییت نشی گله نازم ، بعدشم دوباره رفتیم زیارت و سوهان خریدیم و اومدیم خونه. به حضرت معصومه قول دادم ساله دیگه شما رو هم ببرم پیششون.الهی فدات بشم امروز 3 روزه رفتیم تو 15 هفته.روزا داره واسه دیدنت یکی یکی میگذره.راستی امروز بابایی گفت شاید بعد از ماه رمضمون بریم مشهد اگه بشه چی میشه .تو معجزه زندگیمی نفس جونم. اینم عکسه 3 تایی ما که شما توش معلوم نیستی قربونت برم  من . بابایی راضی نیست عکسمونو بدونه سانسور بزارم منم این شکلی کردمش .

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان هدی
9 تیر 93 11:52
سلام. با اجازه من لینکتون کردم. انشالله که نی نی تو راهی شما هم سالم و سلامت بیاد کنارتون
مامان هدی
12 تیر 93 11:46
سلام. انشالله که نی نی سالم و سلامت بیاد بغلتون و سالیان سال در کنار هم خوشبخت باشید با اجازه من لینکتون کردم