رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

هفته 18

1393/4/20 3:21
نویسنده : فاطمه
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز نی نی .خوبی مامانی؟؟؟ آخ فدات بشم من گلم . مادر شدن عجیب ترین حسه دنیاست من عاشقانه  موجودی رو دوست دارم که حتی صورته مثله ماهشو ندیدم .فدات بشم هنوز یاده اولین لگد زدنت که میوفتم خنده ام میگیره . عزیزه دلم همه همه مامانا و بابا ها خیلی واسه نی نی هاشون زحمت میکشن و از خود گذشتگی میکنن.الان مامان دلش لک زده و شکمش بخوابه که نمیتونه چون تو اذییت میشی .یا دلم کلی خیار با نمک فراوون میخواد که باز نمیشه . عزیزه من تو فقط سالم و صالح باش برا من بسه .اون شب به بابایی گفتم تا موقعی که مامانم زنده بود .30 تا سوره قرآن و حفظ بودم تو بچگی ها نه بزرگی اما الان یادم نیست . میخوام اگه لایق باشم و بتونم مامانه خوبی برات باشم تو رو یه نی نی صالح تربیت کنم . الهی فدات بشم که الان کوشمولویی.تو هفته 16 رفتمسونو چون به شکمم ضربه خورد ترسیدم شما مریض شده باشی گفت نی نی ام 138 گرمه .ای خدااااااااا یعنی انقدر کوچولویی . فقط از خدا میخوام تو سالمه سالم باشی . بووووس.

پسندها (1)

نظرات (0)