رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

اتمام ماه ششم

1393/5/30 0:48
نویسنده : فاطمه
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی . سلام آقا . میدونم که خوبی مامانی . اون روز که بعد از کلی نبودنه نت اومدم خیلی حال نداشتم که بخوام برات کامل همه رو بنویسم . خوب مامانی تو این مدت شما خیلی شیطون شدی و حسابی تو شیمک مامانی ورجه وورجه میکنی و مامانی هم هی قربون صدقه ات میره ، گل پسرم ما تو این مدت رفتیم عروسی مهسا جون که 12 مرداد بود خیلی بهمون خوش گذشت ، آتلیه هم رفتیم و عکس انداختیم اما نمیدونم شما کجا بودی که تو عکسه ما نیستی ؟؟؟؟ مامانی الهی قربونت برم که الان شدی 500 گرم ، کاش بدونی مامانی برایه این وزنی شدنت چه قدر سختی میکشه اما با جونه دل میپزیره آخه تو فرشته ایی . اون روز که رفتم سونو و دکتر گفت شاه پسری خیلی خوشحال شدم آخه پسرا مامان دوستن . تو شدی مرده من . عزیزه دلم به همین زودی 24 هفته از بودنه شما تو شیمکم گذشت ، خیلی زود دارن  روزا میرن .

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان هدی
5 شهریور 93 10:16
مبارکتون باشه انشالله.من یه ماه از شما جلوتر هستم البته کمتر از یه ماه انشالله نی نی تون سالم و صالح و عاقبت بخیر باشه. انشالله