رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

هفته 27

1393/6/22 1:48
نویسنده : فاطمه
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم ماهی کوچولو من . الهی قربونت برم مامانی داره واسه دیدنه رویه ماهت روز شماری میکنه . انشاالله که همه نی نی ها صحیخ و سالم بیان بغله ماماناشون . فدات بشم دیگهکم کم داره روزا میگذره که من به دیدنه شما نزدیک بشم . مامانی یه کم سرش شلوغه همون قضیه ایی که بهت گفتمه . راستی عزیزم میخواییم برات اتاق آماده کنیم . باورت نمیشه چه قدر از اینکه خدا این همه خوشبختی به من داده که تو وو بابایی رو دارم خدا رو روزی 1000 بار شکر میکنم . این روزا بیشتر بابایی رو دوست دارم خیلی بیشتر ،آخه تازه فهمیدم چه قدر من و دوست داره . اتاقت که اماده باشه عکساشو اینجا میزارم تا شما بزرگ که شدی ببینی .
 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان هدی
22 شهریور 93 22:28
سلام فاطمه جون انشالله كه خدا بابا مامان گل پسر رو حفظ كنه و زير سايه شما و با ناز پدر مادر بزرگ بشه. منم بي صبرانه منتظر ديدن اتاق و روي ماه پسرت هستم.