رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

استرس

1393/8/22 14:52
نویسنده : فاطمه
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم . قربونه رویه ماهت برم من که ندیده دارم واسه دیدنت ثانیه شماری میکنم . مامانی خیلی استرس داره . هر شب کابوسه زایمان میبینه . تو براش دعا کن . میدونم خدا کسه بی کسونه ها ، اما کاش مامانم زنده بود و پیشم بود . کمتر از 30 روز دیگه شما تو بغلمی ،الهی قربونت برم من . برا مامان خیلی دعا کن تو اخه الان یه فرشته ایی . عزیزه دلم این روزا دیگه من و بابایی حسابی منتظرتیم . فدات بشم پس کی میایی با اسباب بازی هات بازی کنی ؟ مامانی شنبه میره پیشه خانوم دکتر تا بالاخره ببینم میتونم طبیعی زایمان کنم یا سزارین .  هر کودومش باشه خدا رو شکر . امروز به بابایی میگفتم خیلی میترسم بهم گفت به اون روزی فکر کن که درد هات تموم شده و شاه پسری تو بغلته . وای خدا فکرشم میکنم دلم میلرزه . ای کلک باز نیومده دله من و خوب بردیا . برام خیلی دعا کن .

پسندها (2)

نظرات (1)

ندا مامانی باربد
28 آبان 93 0:53
ان شااله به سلامتی زایمان میکنی و نی نی خوشگلت رو بغل میگیری