رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

ترس از بارداری

1393/2/24 3:00
نویسنده : فاطمه
106 بازدید
اشتراک گذاری

8/2/93

سلام فرشته من.خوبی مامانی؟مامانی نمیدونم چرا این همه از اومدنت میترسم.خیلی دوستت دارما.همه اش دوست دارم زود این چند ماه بگذره و تو بیایی بغلم عشقه من.تو حاصله عشقه من و شهرامی.خیلی دوستت دارم .اما از دوران بارداری میترسم مامانی.میترسم نتونم کارامو خودم انجام بدم.امروز که بابایی خونه رو تمیز کرد خیلی حسه بدی داشتم ونه به دلم چسبید نه دوست داشتم که خسته بیاد برا من این کار ها رو بکنه.امروز به بابامیگم کاش آدم ها هم مثله خانوم مرغه 21 روزه نی نی هاشون به دنیا میومد.اونوقت من 10 تا نی نی میاوردم.مامانی میترسم نتونم مامانه خوبی برات باشم.نتونم برات امکانات و فراهم کنم .هر چند که نیومده  باعث شدی به یکی از آرزو هام که درس خوندن بود نرسم .کلک جوووونم  هر چی باشه ،هر چه قدر هم سخت باشه تو فرشته  منی،لطفه خدا به منی.پس هنوز هم منو میبینه.زود زود رشد کن تا زود تر بیایی.بووووس.

پسندها (1)

نظرات (0)