رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

روز بابایی(روز پدر)

1393/2/24 3:00
نویسنده : فاطمه
89 بازدید
اشتراک گذاری

23/2/1393

سلام مامانی.خوبی فرشته من ؟خوبی هدیه خدا به من؟امروز روزه  بابایی بود روزه پدر،من از طرفه تو بهش تبریک گفتم اما خودت که به دنیا اومدی براش کادو میگیری و ماچش میکنی و بهش تبریک میگی.امروز بیش تر از همیشه عاشقتم ،راستی فردا تولده مامانیه ، تو امسال بهترین کادو تولده منی.اولین نفری که به من تبریک گفت خاله زهرا (بهترین و صمیمی ترین دوسته مامان)بود.اونم تو رو خیلی دوس داره همه اش حالتو میپرسه . به دنیا که اومدی باید بهش بگی خاله زهرا ، آخه مامان فاطمه که خواهر نداره.نی نی جونم نمیدونی چه قدر منتظرتم بیایی بشی مونسم ،بشی همدمم.باهم دوتایی بابایی رو اذییت کنیم .هه هه هه .راستی مامانی تو خونه خیلی حوصله اش سر میره ، تو هم از اون ور هواشو داشته باش.شاید برم سره کار.شاید .تو بیا صحیح و سالم تا این همه حرف و حدیثی که این و اون بهم میزننو زخمم میزنن تموم بشه.حالا که انقدر مامانی رو منتظر میزاری منم اومدی دنیا یه عالمه گازت میگیرم .بووووووووووووس.

پسندها (2)

نظرات (0)