رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

خرید سرویس چوب . 2

1393/7/7 2:12
نویسنده : فاطمه
291 بازدید
اشتراک گذاری

نفسه من با بابایی شنبه شب رفتیم که سرویس و عوض کنیم که آقاهه گفت نمیشه و اینا . منم همون سرویس قبلیو رنگاشو عوض کردم ، امیدوارم قشنگ بشه . دیگه کم کم دارم به دیدنت نزدیک میشم . خدا کنه بابایی زود دست به کار بشه که خونه رو برا اومدنت آماده کنه . رفتیم کاغذ دیواری دیدیم حالا آقاهه امروز میگه که همون طرحی که من گفتم پیدا کرده یا نه امیدوارم که بشه آخه با همه چیزت ست میش%:/.-!.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان هدی
7 مهر 93 8:26
مبارک باشه مامانی. چقدر لذت بخشه خرید سیسمونی. ما که دخترمون اتاقش باز آمده آمده شده ولی هی باز میریم بازار و هی یادمون می افته چه چیزهایی رو نخریدیم. انشالله بچه هامون سالم و سلامت دنیا بیان و سلامت باشن و هیچ وقت مریض نشن انشالله ممنونم عزیزم . منم همین حس و دارم .
آبجی فاطمه
10 مهر 93 21:16
مبارک باشه عزیزم.ایشالا پسر نازت به سلامتی به دنیا بیاد مرسی عزیزه دلم .