رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

عید قربان

1393/7/13 2:42
نویسنده : فاطمه
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دورت بگردم . انشاالله که همیشه خوب و خوش باشی نفسه من . فدایه اون پاهایه کوچولوت برم که به شکمم لگد میزنی آقا . خیلی دوستت دارم بیش از اندازه . راستی امروز میخواییم دیگه تعمیرات و شروع کنیم و اتاقه شما رو آماده کنیم .دیروز دختر عمو مهسا اومد خونه امون و برات هدیه آورده بود . دستش درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود . عزیزه دلم بیا دیگه بابایی میگه تا بغلت نگیرتش نمیفهمه من چی میگم . امروز کلی کار داریم . دعا کن همه چی خوب پیش بره خوب تو یه فرشته ایی دعات میگیره .

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هدی
14 مهر 93 10:18
مبارکش باشه. به سلامتی رفتی تو ماه 8. انشالله این روزهاتون به خوشی سپری بشه.نی نی ما هم 20 روز دیگه میاد بغلمونوااااااااااااای چه لذتی داره. بی صبرانه منتظر خبر دنیا اومدن نی نی تون هستم.به موقع بیاد و سالم و صالح و عاقبت بخیر باشه خانومی