رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

اتمام هفته 32

1393/7/28 19:18
نویسنده : فاطمه
296 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری مامانی و یه استرسی گرفته خدا میدونه هرچی به دیدنت نزدیک تر میشم استرسم بیشتر میشه آقا . شنبه رفتیم دکتر گفت هنوز نچخیدی و مودب نشسته بودی فدات شم کچل جوونم . گفت اگه بخوام سزارین بشم 15 آذر و طبیعی 22 یا 23 آذر ، منم صبر میکنم ببینم خدا کودومشو میخواد نفس خان . اتاقت و چیدیم  . مامان بزرگت و عمه ات اومدن دیدن و برات هدیه آوردن . مامان بزرگ و آقا جونت 1 تشک و بالش و پتو با یه لباس زمستونی خیلی خوشگل و گرم اوردن و عمه و پسر عمه ات هم یه دست بلوز و شلوار و ژیله قشنگ و مردونه است  . فدات بشم من مرد کوچولو ، انقدر کفش هایه ناز و گوگولی داری که هر میبینه کلی خوشش میاد . لباسات هم خیلی خوشگله . خاله صفوره (خاله مامان ) هم برات یه دست رخت خواب (تشک . لحاف . بالش ) دوخته که خیلی خیلی ناز و خوشرنگه . انشاالله به موقع میایی و از همه اشون استفاده میکنی نفس جوونم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هدی
29 مهر 93 10:57
سلام فاطمه جون. حال این روزهاتو کااااااااااملا درک می کنم. انشالله زودی این روزها تموم میشه و دلتنگ این روزهامون می شیم. دخمر من که تا الان نچرخیده و حالت عرضی شو حفظ کرده. همه می گن این بهترین حالته واسه مامانا که اذیت نشن. من الان نه تنگی نفس دارم نه راه رفتن و نشستن برام سخت شده. امیدوارم واسه نی نی ضرر نداشته باشه.
فاطمه
پاسخ
خانومی برا من که مودبانه نشسته بود . یعنی سرش بالا بود . نمیشه کاری کرد که بچرخه؟؟