رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

استرس

1393/7/30 0:36
نویسنده : فاطمه
306 بازدید
اشتراک گذاری

 نفس جووونم خوب و خوش باشی الهی فدات بشم . مامانی این روزا پر از استرسه . نمیدونم میتونم مامانه خوب و لایقی برات باشم یا نه ، میتونم لایقه این لطفه خدا بهت باشم یا نه . ولی من همه تلاشمو میکنم . گل پسری تاج سری چند روزه ساکه شما رو بستم ، کاره دیگه یه موقع عجله کردی و خواستی زود بیایی ، اون وقت عجله ایی سخت بود . هر روز میبرمت بهت اتاق اتو نشونت میدم نفس خان . یعنب تو هم الان مثله من منتظری بیایی دنیا رو ببینی ؟؟ فدات بشم دست کوچولو من ، آخ اخ  ااگه بیایی بغلم چه قدر میخوام گاز گازت کنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نی نی
30 مهر 93 1:48
سلام مامان فاطمه،ما لینکتون کردیم.خوشحال میشم به وبلاگ نی نی ما هم سر بزنین.
ندا مامانی باربد
3 آبان 93 1:06
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به وب وروجک منم سر بزنی نگران نباش همه مامانا قبل از تولد بچه شون این نگرانی ها رو دارن اما بعد از تولدشونه که متوجه میشی تو هم مامان فوق العاده ای هستی من لینکت کردم