رهام جووووووونم رهام جووووووونم ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ما و هدیه خدا به ما

ماهی کوچولو

1393/8/4 14:32
نویسنده : فاطمه
690 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دله من پنجشنبه نشسته بودم و داشتم شکممو نگاه میکردم که دیدم یه موجی روشکمم اومد و بالا پایین شد . انقدر ذوق کردم که تا یه ربع داشتم شکمم و نگاه میکردم . الهی فدات بشم من . دیشب هم بابایی دید البته یه لگده محکم زدی اما من انقدر با ذوق داشتم شکمم و نگاه میکردم که بابایی خنده اش گرفته بود . از تکونات فیلم هم گرفتم . راستی بابایی پنجشنبه صبحه زود  رفتن شمال . من و شما هم رفتیم ناهار خونه سحر جون (دختر خاله مامان) بعد هم شام رفتیم خونه دایی مامان . خیلی خوش گذشت با خاله مریم و زن دایی . قربونت برم من بابایی جمعه شب برگشت و شنبه شب هم اومد دنباله ما اومدیم خونه . خیلی خوش گذششت بهمون . خاله مریم برات یه پاپوش و یه آیینه و شونه هم خریده . پسره نازم اگه بدونیی من چه قدر استرس دارم .

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان و بابا
4 آبان 93 16:06
ایشالا به سلامتی دنیا بیاد مرسی عزیزم .
مامان کیان
5 آبان 93 15:54
سلام عزیزم خوبی ....ایشالا نی نی تون سالم بیاد ببغلت و با نی نی خوشبختی کامل بشه .خوشحال شدم به وب ما سر زدی منم با افتخار لیکن میکنم
مامان ندا
6 آبان 93 1:37
مبارکت باشه نی نی کوچولو اولین تکون همیشه قشنگ و خاطره انگیزه